غار دانیال (15 شهریور 98)

غار دانیال (سلمانشهر)

سرپرست : سیامک اشکانزاده

راهنما: سعید آزادیان

جلودار: فرانک منصف

عقبدار: سعید احدی

کوهیاران: مریم پورنعمت - صادق موسوی - رامتین یاری نیا

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط سرپرست، همگی افراد شرکت کننده در برنامه باید ساعت ۵ صبح در میدان بی بی حوریه انزلی حاضر میشدند. اتوبوس با کمی تاخیر و در ساعت ۵:۴۵ دقیقه رسید و همگی سوار شدند. تقریبا در ساعت ۶ صبح گروه به سمت سلمانشهر با یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی باس حرکت کرد. در رشت و لنگرود چند تن از دیگر همنوردها نیز سوار شدند.در میان راه برای خرید چند دقیقه ای نیز توقف کردیم. در ساعت ۱۱ ظهر و در  ورودی سلمانشهر آقای سعید آزادیان ، راهنمای برنامه، به ما پیوست. به کمک ایشان وارد روستای مورد نظر شدیم و در کنار پل ورودی روستا توقف کردیم. چون اتوبوس از روی پل عبور نمی کرد تمامی گروه پیاده شده و مسیر آسفات بعد از پل، را به مدت نیم ساعت طی کردند تا به محل پارکینگ ماشینها رسیدند. بعد از این قسمت وارد مسیر جنگلی شدیم. جنگلهای این بخش به جنگلهای هیرکانی معروف می باشند که قدمت چند میلیون ساله دارند.

بعد از عبور از رودخانه، مسیر پاکوب جنگل را در پیش گرفتیم. حدود ۴۰ دقیقه بعد به محل استقرار و کمپ کردن رسیده بودیم که باران شروع شد. افرادی که قصد بازدید از غار را داشتند سریع آماده شدند. عده ای دیگر از افراد نیز در همان محل ماندند. برای رسیدن به ورودی غار وارد شیب تند و سنگی شدیم که حدود ده دقیقه ادامه داشت و باران همچنان می بارید. ورودی غار بسیار تنگ و کوتاه بود. به محض ورود به غار وارد مسیر رودخانه ای میشدیم که در ابتدا عمق کمی داشت. همه افراد منظم و با هدلایت و کلاه ،پشت سر راهنما حرکت می کردند. کاملا تاریک بود و صدای جریان آب در داخل غار می پیچید. عمق آب در طول مسیر متغیر بود در برخی نقاط تا یک متر هم میرسید. مسیر پیمایش نیز در برخی از مواردپیچ در پیچ میشد. خفاش در قسمتهایی که دارای سقف بلندی داشت دیده میشد. بعد از حدود یک ساعت پیمایش به مسیر انتهایی و حرفه ای غار رسیدیم که ادامه مسیر نیاز به ابزارهای غار نوردی داشت. مسیر پیمایش شده را برگشتیم. باران قطع شده بود. به محل کمپ برگشته و بعد از صرف نهار در ساعت ۴،  گروه بعد از گرفتن عکس یادگاری به سمت اتوبوسها حرکت کرد. مسیر برگشت به واسطه باران صبح کمی گلی بود. ساعت ۶ عصر از سلمانشهر به سمت انزلی حرکت کرده و در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه به انزلی رسیدیم.

برزه کوه (19 مهر98)

گزارش صعود به قله شاه برزه ک...

برنامه فصل پاییز 98 گروه کوهنوردی دامون بندرانزلی

اسبه ریسه (12 مهر 98)

سرپرست: ساعده فلاحت دوست را...

سرک _ رستم آباد (5 مهر 98)

سرپرست: صادق موسوی راهنما: ...

مجمع عمومی گروه کوهنوردی دامون انزلی

مجمع عمومی سالانه گروه کوهنو...

غار دانیال (15 شهریور 98)

غار دانیال (سلمانشهر) سرپرس...

باباچال ( 1 شهریور 98)

سرپرست برنامه: آقای سهند راس...

ماهی مشو (25 مرداد 98)

سرپرست : وحید روزرخ تعداد ن...

دماوند (15 و 16و 17 مرداد 98)

سرپرست : علیرضا سندیانی راه...

تسلیت ...

تسلیت واژه ی کمیست برای ابرا...