سرک _ رستم آباد (5 مهر 98)

سرپرست: صادق موسوی

راهنما: آقای ابراهیمی
جلودار: مریم پورنعمت
عقبدار: سیامک اشکان زاده
کوهیارها: مصطفی لطفی، عرفان خوشدل

در روز ششم مهر ماه از ساعت ۴:۱۵ دقیقه صبح مینی بوس از ایستگاههای مشخص شده حرکت کرده و تمامی همنوردها را سوار کرد و در ساعت ۵:۱۵ دقیقه از انزلی به سمت رستم آباد حرکت کردیم. در ساعت ۶ صبح و در میدان گیل آخرین نفر هم به گروه اضافه شد. در ساعت ۷:۴۰ دقیقه توقف کوتاهی به مدت ۱۵ دقیقه در امامزاده هاشم داشتیم. در شهرستان رستم آباد، آقای ابراهیمی راهنمای برنامه به همراه جمعی از همنوردهای گروه سرک رستم آباد به ما پیوستند. ساعت ۸ صبح به روستای امامزاده طاهر شمام رسیدیم. مسیر روستا جاده خاکی بدون شیب بود. بعد صرف صبحانه و صحبتهای اولیه سرپرست در ساعت ۸:۲۰ دقیقه حرکت کردیم. مسیر بعد از خروج از روستا دشتی و بسیار زیبا بود. در کنار دشت جاده خاکی هم وجود داشت که با صلاحدید سرپرست و راهنما از مسیر تپه ای که مسیر به نسبت شیبداری بود حرکت کردیم.

تقریبا این مسیر شیب دار یک ساعت طول کشید. در انتهای مسیر شیب دار و ابتدای جنگل به گروه دیگری از باشگاه کفایتی رشت رسیدیم. آقای کفایتی از مربیان بنام استاد در رشته کوهنوردی نیز همراه آنها بودند و در حدود نیم ساعت آموزش های کوتاهی به افراد ارائه کردند، قانون نای اسمیت، آموزش گام برداری، آموزش استفاده از کلنگ، آموزش استفاده از باتوم و موارد استفاده باتوم از جمله آنها بود.

در ادامه مسیر نیز اعضای باشگاه کفایتی نیز به ما ملحق شدند و در مسیر با هم حرکت کردیم. مسیر جنگل پاییز، بسیار زیبا بود و شیب کمتری نسبت به ابتدای مسیر داشت.

قسمتهای انتهایی مسیر و نزدیک قله دارای مسیر باریکتر و پاکوبهای یک نفره بود. ۱۵ دقیقه انتهایی مسیر نیز کمی شیب بیشتر شد و تقریبا مارپیچ بود. در نهایت در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه به قله رسیدیم. بعد از کمی استراحت و گرفتن عکس یادگاری، اعضای گروه از آقای ابراهیمی بخاطر همکاری با گروه دامون و زحماتی که کشیده بودند قدردانی کردند و هدیه ای به رسم یادبود به او تقدیم کردند. در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه از قله به سمت منطقه دشتی برای صرف نهار حرکت کردیم. در ساعت ۱:۴۵ دقیقه به منطقه انتهایی جنگل و دشت وسیعی رسیدیم. گروه برای صرف نهار آنجا اطراق کرد و در ساعت ۳:۴۵ دقیقه به سمت پایین حرکت کردیم و در نهایت ۴:۴۰ دقیقه به روستا رسیده و ۵:۱۵ دقیقه به سمت انزلی حرکت کردیم و در ساعت ۸:۱۰ دقیقه به انزلی رسیدیم.

گزارش نویس : مریم پورنعمت

تریشوم (15 آذر 98)

گزارش صعود گروه کوهنوردی دام...

کویر ابوزیدآباد (7 و 8 آذر 98)

گزارش برنامه ی کویر ابوزیدآ...

درفک (17 آبان 98)

گزارش صعود گروه کوهنوردی دام...

کلاهو (3 آبان 98)

کلاهو 2351 متر( تالش) سرپر...

سیانوسر (26 مهر 98)

گزارش برنامه سیانوسر (هشتپر)...

برزه کوه (19 مهر98)

گزارش صعود به قله شاه برزه ک...

برنامه فصل پاییز 98 گروه کوهنوردی دامون بندرانزلی

اسبه ریسه (12 مهر 98)

سرپرست: ساعده فلاحت دوست را...

سرک _ رستم آباد (5 مهر 98)

سرپرست: صادق موسوی راهنما: ...

مجمع عمومی گروه کوهنوردی دامون انزلی

مجمع عمومی سالانه گروه کوهنو...