برزه کوه ( 17 آذر 96 )

مورخ : 17/09/96

عوامل برنامه:

راهنمای برنامه : آقای کاظمی

جلودار برنامه : مرتضی یاری نیا///فرزین اصلانی(ترکیبی)

عقبدار برنامه : سیامک اشکان زاده

کوهیاران اقایان :مهیار سلیمانی و وحید روز رخ

کوهیاران بانوان : زینب حسرت نیا و محدثه ایلبیگی

عکاس گروه : جناب اسماعیل انگوتی

جمعه مورخ 17/09/96 در ساعت  06:00 صبح 1 مینی بوس به سرپرستی آرمان فاضلی از میدان بی بی حوریه حرکت و به سوار کردن همنوردان پرداخت تعداد نفرات شرکت کننده در برنامه 21نفر.

در ساعت 06:45 به سنگاچین رسیده و پس از سوار کردن راهنمای برنامه به مسیر ادامه دادیم و در ساعت 07:10به شهرستان رضوانشهر رسیده و برای خرید توقف کردیم و پس از خرید در ساعت 07:25حرکت کردیم به سمت پونل 08:45 به منطقه ارده میرسیم و همنوردان اماده حرکت شده و حرکت را اغاز میکنیم ور پس از رسیدن به خانه های روستایی در ساعت 08:55برای صحبت های سرپرست توقف و پس از تعیین عوامل اجرایی برنامه و نحوه چگونه اجرا شدن برنامه در ساعت 09:00 حرکت اغاز و پس از گذشت دقایقی 2تن از همنوردان با هماهنگی سرپرست برنامه به پای مینی بوس برگشته و آقای علیزاده راننده مینی بوس که قصد شرکت در برنامه را داشت همراهی کردن در ساعت 09:10 توقف برای کم کردن لباس همنوردان.در ساعت 09:17حرکت آغاز شد و پس از گذشت نیم ساعت از برنامه در ساعت 09:45 توقفی کردیم تا 2تن از همنوردان به همراه آقای علیزاده به گروه رسیده و حرکت را دوباره در ساعت 09:50 آغاز کردیم...

هوا بسیار خوب و افتابی و مسیر پوشیده از برف بود و برنامه به لذت بخشی خودش پیش میرفت در ساعت 10:10تایم آشامیدن آب و خوردن تنقلات و در ساعت 10:25 با تعویض جلودار به حرکت ادامه دادیم رفته رفته که از زمان برنامه می گذشت و به منطقه برزه کوه نزدیک می شدیم به  شدت وزش باد افزوده می شد که مانع حرکت در مسیر میشد در ساعت 11:05 توقف 5دقیقه ای کردیم و در ساعت 11:10 حرکت را ادامه دادیم و پس از گذشت 20دقیقه از حرکت شد باد و طوفان بیشتر و بیشتر شد و سرپرست طی مشورتی با راهنمای برنامه و با توجه به وضعیت چند تن از همنوردان  تصمیم به ادامه ندادن برنامه کردیم در ساعت 11:30 که به پای برزه کوه رسیده بودیم پس از گرفتن یک عکس دسته جمعی حرکت را سمت پایین را شروع کردیم

در ساعت در 12:05  بین مسیر همگی دوستان توقف کرده و به برف بازی پرداختند تا اولین برف بازی زمستانه را تجربه کنند..پس گذشت دقایقی و ثبت یک خاطره خوش در خاطر دوستان در ساعت 12:20 شروع به حرکت کردیم در ساعت 13:20 به خانه های روستایی رسیده و یکی از خصوصیات محلی های پونل به خونگرم بودن و مهمان نوازی انان است که همگی را بدون چشم داشتی به خانه خود دعوت میکنند..در ساعت 13:30 به مسجد رسیده و همنوردان در آنجا به استراحت پرداختند و پس از گرم شدن دوستان و میل کردن ناهار و کمی استراحت و خشک کردن جوراب هایشانو پس از تمییز کردن مسجد در ساعت14:45 حرکت به سمت مینی بوس را آغاز کردیم رسیدنو در نهایت در ساعت 15:05 به مینی بوس رسیده سرپرست برنامه تیم را فراخوانده و به نقد و بررسی برنامه پرداختند تا از کمی و کاستی یا نقاط قوت برنامه آگاه شوند تا از برنامه ای که اجرا شد نتیحه گیری و یک نوع آموزشی صورت گرفته باشه خوشبختانه تجربه یا چالش خوبی برای همگی همنوردان خستگی ناپذیر دامونی بود.

دوستان همنورد همگی سوار مینی بوس شده ودر ساعت 15:20حرکت کرده و در ساعت 15:40 در رستورانی توقف کرده و به خوردن آش دوغ و کباب تازه پرداختیم و در نهایت در ساعت 16:30 از رستوران خارج و حرکت به سمت انزلی را شروع کردیم.و در ساعت 18:40 وارد انزلی شدیم.

تشکر ویژه از تمامی عوامل گروه برای اجرای برنامه با کیفیت هر چی بیشتر و تشکر و خداقوت به همنوردان برای صبوری در برنامه.