نقله بر ( 25 آبان 97 )

عقب دار: سیامک اشکانزاده

کوهیاران: وحید روزرخ . جواد تجدد . رضا نوذری . محدثه ایل بیگی

راهنما: بهرام مهری

برنامه نقله بر در تاریخ 25 آبان بدین گونه اجرا شد. بر اساس نظر راهنمای محلی آقای بهرام مهری به علت بارندگی های هفته اخیر به جای مسیر همیشگی از مسیر جمشید آباد حرکت شروع شد. 53 نفر در سه مینی بوس در ایستگاه های مختلف سوار شدند و در ساعت 6 صبح از بی بی حوریه حرکت کردیم. پس از توقف کوتاهی که در امام زاده هاشم داشتیم در ساعت 7:45 از مسیر جاده قدیم به سمت جمشید آباد حرکت کردیم. در منطقه جمشید آباد راهنما به ما پیوست. پس از آماده شدن افراد و معرفی عوامل اجرایی برنامه در ساعت 8:45 مسیر کوهپیمایی شروع شد.

در ابتدا مسیر جاده خاکی بوده که به علت بارندگی های روز های قبل کمی گل و لای داشت. ساعت 9:05 به منطقه مسطحی رسیدیم که مناسب برای صبحانه خوردن بود. پس از صرف صبحانه به ادمه مسیر افتادیم و بعد از اتمام جاده وارد جنگل زیبایی شدیم که رنگ های پاییزی آن بیننده را شگفت زده می کرد.

بعد از طی کردن جنگل به منطقه نقله بر در ساعت 12:15 رسیدیم. به علت وزش باد نسبتا شدید که اجازه برپایی آتش را نمی داد کمی پایین تر بر گشتیم و در یک منطقه جنگلی و دشتی برای صرف ناهار و استراحت اقامت کردیم.

در ساعت 15:20 بعد از گرفتن عکس به سمت پایین حرکت کردیم. تقریبا در ساعت 17:00 و قبل تاریکی به مینی بوس ها رسیدیم. در برگشت برای نوشیدن چای در امام زاده هاشم توقف نیم ساعته ای داشتیم و در ساعت 20:00 به انزلی رسیدیم.