سرخه موش ( 9 آذر 97 )

راهنما: بهرام مهری

جلودار: فرانک منصف

عقب دار: سیامک اشکانزاده

کوهیاران: علی ساجدی. صادق موسوی. فرزین اصلانی. وحید روزرخ. مبینا ایل بیگی. مریم پور نعمت

به دنبال بارندگی های چند هفته گذشته کمیته کوهپیمایی برای رفاه بیشتر همنوردان تصمیم گرفت که برنامه نوده در پونل را به منطقه ای به نام سرخه موش در رستم آباد تغییر دهد. سرخه موش به زبان محلی مردم منطقه به معنی قارچ قرمز است. تمامی همنوردان طبق قرار سوار مینی بوس شدند و پس از توقف کوتاهی در امام زاده هاشم به سمت رستم آباد حرکت کردیم. هوای روز جمعه انزلی تا امام زاده هاشم بارانی بود. راهنمای برنامه در رستم آباد به گروه ملحق شد و بعد حدود بیست دقیقه به محل شروع رسیدیم. پس از صحبت های اولیه سرپرست و تعیین عوامل اجرایی در ساعت 8:15 حرکت کردیم. در ابتدا از میان روستایی گذشتیم که آثار زلزله سال 69 در آن نمایان بود. بعد از گذر از یک روستا از تپه ای مارپیچ و سنگی با شیب نسبتا تند عبور کردیم

و در دشت زیبایی در ساعت 9:40 به مدت نیم ساعت برای صرف صبحانه توقف کردیم.

بعد از صرف صبحانه ادامه دادیم.

از این قسمت مسیر تقریبا با شیب ملایم بود. تمامی مسیر ها تپه ای و پوشیده از جنگل های زیبا با رنگ های چشم نواز پاییزی بود. در حدود ساعت 11:20 به محل مورد نظر رسیدیم و گروه به استراحت و صرف ناهار و بازی های دسته جمعی و شعر خوانی در کنار آتش پرداخت.

حدود ساعت 15:25 پس از گرفتن عکس دسته جمعی از مسیر دیگری به سمت پایین حرکت کردیم.در ساعت 17:10 در کنار مینی بوس ها بودیم و حدود ساعت 20:00 وارد انزلی شدیم.