عجم داغ (31 خرداد 98)

طبق برنامه قرار بود در این تاریخ برنامه ی گرده ی کاوه برگزار گردد که به دلیل صعود بعدی که سبلان تعیین شد و حفظ آمادگی نفرات و همچنین قرار گرفتن در ارتفاع به عجم تغییر کرد.

سرپرست و راهنما : رامین شیرجهانی

جلودار: سپیده فلاحتی

عقبدار: سعید احدی

نفرات شرکت کننده: هدیه طاهری ،مریم پورنعمت، فائزه دلشاد ، مریم تمدن ،فریبرز صیاد، امیر داداشی، مهدی ژرفی، علیرضا سندیانی، مصطفی کریمی و رضا نوذری

برای رسیدن به ابتدای منطقه ی صعود پس از رسیدن ب خلخال باید به تفرجگاه اندبیل رفت که از خلخال حدودا نیم ساعت فاصله دارد و جاده ی مناسبی هم دارد.

پس از پیاده شدن از مینی‌بوس و آماده شدن نفرات و صحبت سرپرست و مشخص نمودن عوامل برنامه، در ساعت ۸ حرکت خود را آغاز نمودیم. پس از نیم ساعت در زیر سایه ی درختی برای صبحانه توقف کردیم و پس از یک ربع دوباره شروع ب حرکت کردیم.

گروه با گامی هماهنگ و در آن هوای مطبوع به سمت قله حرکت میکرد و از مناظر زیبای طبیعت هم لذت میبرد...در مسیر استراحت های کوتاه درنظر گرفته شد و پس از استراحت دوباره حرکت خود را آغاز میکردیم. در ساعت ۱۱:۴۵ به زیر شیب اصلی قله رسیده و در ساعت ۱۲:۲۰ به قله رسیدیم. پس از نهار و استراحت و گرفتن عکس دسته جمعی به سمت پایین حرکت کردیم و در ساعت ۱۶:۳۰ به اندبیل رسیدیم.

با تشکر از سرپرست صبور برنامه و نفراتی ک شرکت کردند خصوصا خانم دلشاد که تلاش ارزشمندی برای رسیدن ب قله داشتند و روی قله هم برای همین پشتکارشون پیکسل گروه رو دریافت کردند.