برزه کوه (28 شهریور99)

کوهیاران: محدثه ایل بیگی و رضا ایل بیگی

همنوردان حاضر در برنامه: ۳۶ تن

وضعیت هوا: آفتابی

برنامه با سوار شدن همنوردان در میدان بی بی حوریه در ساعت ۵:۰۰ بامداد و بدون تاخیر آغاز شد

در ساعت ۵:۳۵ از بندرانزلی خارج شدیم و در ساعت ۶:۰۰ به رضوانشهر رسیدیم و پس از سوار کردن هشت تن از همنوردان در رضوانشهر و سه راه پونل در ساعت ۶:۲۰  مینی بوس به سوی روستای زندانه حرکت کرد.

مینی بوس ساعت ۷:۵۰ به نزدیکی زندانه (مسیر بالای آق مسجد)رسید . با توجه به بارندگی تند روز گذشته، هوا بسیار لطیف و بهاری بود و نسیم ملایم، هوای خنک دلپذیری را به همراه می آورد. پس از آمادگی همنوردان و صحبت های سرپرست و معرفی عوامل اجرایی در ساعت ۸:۰۰ پیمایش گروه آغاز شد.

بخش آغازین راه همان جاده خاکی روستای آق مسجد بود.

در ساعت ۸:۱۵ به مدت ده دقیقه برای صبحانه توقف کرده و دوباره به راه ادامه دادیم. پس از کمی پیمایش از دامنه کوه به سوی یال بالا صعود کردیم. در مسیر دو توقف کوتاه داشتیم و دوباره به سوی قله حرکت کردیم.

در ساعت ۱۱:۱۱ به قله رسیدیم و دوستان پس از کمی استراحت و خوردن تنقلات و گرفتن عکس های شخصی و عکس گروه در ساعت ۱۲:۱۰ به سوی روستای ارده حرکت کردیم.

ساعت ۱۳:۰۰ به چشمه پایین جنگل رسیدیم و برای ناهار و استراحت توقف کردیم.

ساعت ۱۴:۱۰ دوباره به سوی ارده حرکت کردیم. در این قسمت از مسیر دیگر از هوای خنک صبح خبری نبود و تا خود روستا زیر تابش آفتاب بودیم.

پیمایش در ساعت ۱۶:۳۰ با رسیدن به روستای ارده به پایان رسید.

پس از سوار شدن همنوردان در مینی بوس ها در ساعت ۱۶:۵۰ به سوی رضوانشهر و سپس به سوی انزلی حرکت کردیم و در ساعت ۱۹:۰۰ به بندرانزلی رسیدیم.