دشت کِیسو (21 خرداد 1400)

آخرین برنامه ی فصل بهار 1400 دامون در تاریخ 21 خرداد در ارتفاعات امام زاده هاشم برگزار شد.

سرپرست: الناز غلامی

راهنما: اسفندیار یوسفی نیا

جلودار: الهام پوررسا

عقبدار: علی فرحناک

کوهیارها: فرانک منصف، سارا ملکی، مبینا ایل بیگی، وحید روزرخ و آیدین یاری نیا

تعداد همنوردان شرکت کننده: 49

در ساعت ۵.۱۵ دقیقه صبح سوار مینی بوس شدیم و باقی همنوردان را به ترتیب سوار کرده و در ساعت ۷ صبح همگی سوار شده و با نیم ساعت تاخیر به رشت رسیدیم و به طرف امام زاده هاشم حرکت کردیم و در ساعت۸.۴۰ دقیقه به منطقه روستای بالا براکو که یک مسیر جنگلی را که ده کلیومتر جاده خاکی بود با ماشین بالا رفتیم تا به مقصد به برسیم.

همه از مینی بوس پیاده شدیم بعد از صحبت های سرپرست برنامه به طرف آبشار زیبا حرکت کردیم اول مسیر یک روستای کوچکی بود، سپس وارد جنگل شدیم حدودا یک ساعت در جنگل پیاده روی کردیم و ساعت ۱۰ به آبشار رسیدیم مدت یک ربع جهت استراحت و عکس گرفتن همنوردان در آنجا توقف کرده و صبحانه رو خوردیم

سپس به طرف مینی بوس ها برگشتیم که به سمت مقصد اصلی برویم ، ساعت ۱۱:۱۵  به ماشین ها رسیدیم و به سمت پایبن حرکت کردیم ساعت ۱۱:۴۵ از مینی بوس ها پیاده شدیم و باز هم در یک مسیر زیبای جنگلی به سمت( دشت گیسو ) حرکت کردیم

بعضی از مسیر ها شیب کمی داشت، بعد از سه ساعت پیاده روی در جنگل تعدادی از همنوردان عقب ماندند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم ک در همان جا بمانیم تا بقیه برسند، در ساعت ۱۴.۳۰  ان های ک عقب مانده بودند به ما رسیدند ،چون زمان کافی نداشتیم به سمت دشت گیسو ادامه ی مسیر نداده و در همانجا برای ناهار و استراحت اتراق کردیم

تعدادی از دوستان به دشت رفتند و آب جهت درست کردن چای زغالی و نوشیدن برای گروه آوردند که جای تشکر و قدردانی دارد.

در ساعت ۱۶:۳۰ پس از استراحت و گرفتن عکس دسته جمعی ه طرف پایبن حرکت کردیم و ساعت ۶ به مینی بوس ها رسیدیم و به سمت انزلی حرکت کردیم.

با تشکر از راهنمای برنامه جناب آقای یوسفی نیا که همواره در برنامه های گروه دامون بدون هیچ چشم داشتی و خالصانه حضور دارند.