برنامه گروه کوهنوردی دامون بندرانزلی در تاریخ    ۱۴۰۰/۱۱/۱، به مقصد خرسه سرا (امامزاده ابراهیم)، به سرپرستی مهرشاد بروجردی و با شرکت ۳۲ تن اجرا شد.
سایر عوامل گروه عبارت بودند از:
راهنما: حسن رنجی
جلودار: فرانک محمدی پور
عقبدار: سیامک اشکان زاده
کوهیارها: مریم پورنعمت، مبینا ایلبیگی، آیدین یاری نیا، سینا ابیشی
روستای خرسه سرا از توابع امامزاده ابراهیم شهرستان شفت واقع در گیلان می باشد که در مدار ۳۷ درجه و ۱ دقیقه و ۱۰ ثانیه عرض شمالی و ۴۹ درجه و ۲۹ دقیقه و ۱۹ ثانیه طول شرقی، در ۲۳ کیلومتری جنوب شرقی شهر شفت و ۵۷ کیلومتری شهر رشت قرار دارد. رودخانه ای از میان این روستا عبور می کند و ۵۰۰ متر بالاتر از امامزاده، آبشاری قرار دارد که گفته می شود از دل سنگ بیرون میریزد و چشمه ای نیز در همان حوالی وجود دارد. این روستا از شمال به روستای طالقان، از شرق به امامزاده هاشم و از غرب به روستای سیاهمزگی محدود می شود.
گروه راس ساعت ۶:۰۰ از بندرانزلی خارج شد و از مسیر جیرده به سمت شفت حرکت کرد. دمای هوا بسیار پایین بود و آثار برف شب گذشته در دوسوی جاده دیده می شد. در بخشی از مسیرمان از بین زمینهای زراعتی و مزارع عبور کردیم و درحدود ۸:۳۰ وارد جاده کوهستانی و پر پیچ و تاب امامزاده ابراهیم شدیم. در یک سوی جاده کوه قرار داشت و در سوی دیگر رودخانه ای جاری بود. سطح جاده یخ زده و لیز بود و عبور و مرور به کندی صورت می گرفت. درنهایت ساعت ۹:۵۰ به مقبره بابا رکاب رسیدیم و راننده ها اعلام کردند که بدلیل لغزندگی جاده امکان ادامه مسیر با مینی بوس وجود ندارد و بقیه مسیر باید بصورت پیاده ادامه داده شود. پس از صحبت های سرپرست و معرفی عوامل گروه، ساعت ۱۰:۱۰ به مسیر خود ادامه دادیم

ساعت ۱۱:۱۰ به ابتدای مسیر موردنظر کوهپیمایی رسیدیم و به شیب مسیر اضافه شد. برف باقیمانده از شب گذشته تا حدود مچ پا می رسید و در بعضی از قسمتها که برف زیادی روی زمین ننشسته بود، گل غلیظ و سنگینی دیده می شد. سرانجام ساعت ۱۲:۰۰ در یک منطقه مسطح پوشیده از برف جهت استراحت و صرف نهار توقف کردیم و سپس، تعدادی از همنوردان برای دیدن صخره ای که به گفته راهنمای برنامه، سنگ اژدها نام داشت به مناطق بالاتر صعود کردند.
گروه در نهایت پس از استراحت و گرفتن عکس دسته های جمعی، ساعت ۱۴:۳۰ به سمت پایین حرکت کرده، ساعت ۱۵:۰۰ به جاده رسیده و سوار مینی بوس ها شدیم که با آب شدن یخ سطح جاده موفق به بالا آمدن شده بودند و به سمت بندرانزلی حرکت کرده و ساعت۱۸:۰۰ به شهر بازگشتیم.