برنامه گروه کوهنوردی دامون بندرانزلی به مقصد نمازگاه (تالش)، در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰، به سرپرستی وحید روزرخ و با شرکت ۵۷ تن اجرا شد.
سایر عوامل گروه عبارت بودند از:
راهنما: شهاب طولگیلانی
جلودار: یلدا رمضانی
عقبدار: صادق موسوی
کوهیاران: سپیده کربلایی، مریم پورنعمت، مجید طریقی، رضا نوذری و فرزین اصلانی
روستای نمازگاه، از توابع شهرستان تالش واقع در استان گیلان می باشد. تالش، در غرب استان گیلان قرارداشته و از شمال به آستارا، از شرق به دریای خزر، از غرب به استان اردبیل و از جنوب به شهرستان رضوانشهر محدود می شود.
گروه راس ساعت ۶:۰۰ از بندرانزلی خارج شده، ساعت ۷:۴۰ به هشتپر تالش رسیده و ساعت ۸:۰۰ همگی در مکانی به نام سراگاه از مینی بوس ها پیاده شدیم و پس از صحبتهای سرپرست و راهنمای برنامه، ساعت ۸:۲۰ به سمت مقصد حرکت کردیم. در ابتدا از یک دروازه نرده ای که ورودی یک منزل مسکونی بود، با استقبال ساکنین منزل، عبور کردیم و مسیر خود را از یک جاده خاکی باریک دربین پرچین ها ادامه دادیم. مسیر با شیب بسیار ملایم آغاز شد و کمی بعد، پس از ورود به منطقه جنگلی، شیب مسیر رفته رفته بیشتر و بیشتر شد. ساعت ۹:۳۰ برای صرف صبحانه توقف کرده و یک ربع بعد به مسیر خود ادامه دادیم.

بخش اعظم مسیر، جنگلی و شیبدار بود. برگهای خشک زیادی روی زمین ریخته و درختان نسبتا بی برگ بودند. هوا بسیار مطلوب بود و آفتاب ملایمی بر زمین می تابید و گهگاهی باد شدیدی می وزید که تا مقصد و حتی تا پایان برنامه همچنان ادامه داشت.

در نهایت، ساعت ۱۰:۴۰ به چند کلبه رسیدیم و به دو گروه تقسیم شدیم. گروه اول جهت استراحت و صرف نهار در همان مکان مانده و گروه دوم که ۲۰ تن بودند، ساعت ۱۱:۰۰ برای رسیدن به منطقه نمازگاه، به ارتفاعات بالاتر رفتند. نمازگاه، منطقه ای جنگلی با درختان بلند و زیبا بود که افراد محلی برای زیارت به آنجا می رفتند.

گروه دوم، ساعت ۱۲:۰۰ نزد گروه اول برگشته و پس از گرفتن عکس دسته جمعی، ساعت ۱۴:۰۰ همگی به سمت پایین حرکت کردیم. در مسیر بازگشت، هوا سردتر شده بود و باد همچنان می وزید. گروه ساعت ۱۴:۰۰ به محل توقف مینی بوس ها رسید و به سمت انزلی حرکت کرد و درنهایت، ساعت ۱۹:۰۰ به بندرانزلی بازگشت.